Same after Another!

Selepas tau aku ada cyst ni, banyak juga komen yang aku dengar pasal diri aku... Erm... terlebih exaggerate plak aku ni... Sebenarnya satu komen yang lebih kurang sama bunyi dia.Apa komennya?

"Agaknya sebab nila ko/Lia/Along tak pregnant lagi kan?"

Hangin? Tak gaks, sebab kalau fikirkan balik orang dengan satu ovari pun leh pregnant inikan aku yang ada dedua my ovari ni kan?!! Uisk jauh sangat ke aku berfikir ni... Tapi ini cuma my thoughts! Nasib baikla aku ni suka pekakan telinga pada benda2 yang aku kurang minat.

 


Mungkin juga apa yang diorang cakap tu betul kan? Yang pasti Dr.Bee tak nak bagi komen pasal pregnancy langsung. It seems not related at all. Each time I asked him the question , the answer will not related at all!!! Maybe dia tak nak susahkan hati aku, or maybe it might not related at all!

Today aku kuar dinner dengan Gee dekat mamak deret SFF curtains depan Ampang Point tu. Naan Cheez & Naan Butter & Tandoori dia superb! (pada aku la kan?!!) What a small world, kawan dia tu my senior masa kat KPZ dulu. Berakit meredah Sungai Gua Musang bersama , satu rakit , tapi tak ingat. Boleh?! Balik rumah terus buka album, there he was! Terus aku gelak sakan!!! Mana taknya, dulu dia comot skang leh tahan hensem dia! LOL

Comments

Popular Posts