Alhamdulillah


Now ni 1.21pm. aku kat depan PC office ni. Lunch time tapi malas nak cari makan. Perut rasa macam kenyang jek. Alhamdulillah

Pagi tadi liat sungguh nak bangun gi office. Aktiviti yang tak gi mana pun masa cuti raya Cina 4 hari lepas , buat badan ni letih semacam. Tumit , pingang, segalanya la sakit. Tak tahula kenapa. Isk... kena cari supplement dah tua dah rasa ni.

Masuk office kul 9am tapi kul 8.40am baru aku kuar umah. Wah... terkejut gila tengok jalan raya masih lengang. Maybe ramai masih bercuti. Pukul 9.05am sampai office, tengok car park pun lengang. Alhamdulillah dapat parking dekat.

Yang paling aku suka, cuaca hari ini, tak terik macam 4 hari lepas. Alhamdulillah sekali lagi... Gloomy day... Harap-harap hujan la.

Tulis pasal cuaca terik, 4 hari lepas cuaca terik sungguh. Mak Usu and Mama Mr.Hubby terkejut tengok peluh aku mencurah-curah, rambut basah kuyup, padahal masa tu mandikan Khalish jek. 4 hari lepas aku mandi basuh rambut 3 kali sehari (tak pernah dibuat eden~)Penangan Lucrin di tambah pulak dengan kemarau buat badan aku berpeluh macam mandi.

Oklah, maybe sambung kat umah or maybe not.Gotta work to do. CHOW!

Comments

Popular Posts