Morning Sunshine

11:17 AM

Selamat pagi you owlsss.... Kisah semalam kita lupakan, mulakan hari ini dengan indah dan hati yang murni. Valentine Day? Haih... for and mr.Hubby hari-hari, hari kasih sayang! Tak yah nak tungu Valentine2 ni! Lagi pun sebagai uma Islam kita patut tahu kisah di sebalik Valentine ni...

So what am I going to do today? Sekejap jek rasanya cuti dah abis sehari. 3 days more... Duduk umah je la jawabnya... Jalan-jalan KL pun seronok gak ni... bukan selalu dapat jalan dengan jalan raya yang lengang.

Oh ya... For those celebrate Chinese New Year, Gong Xi Fa Cai! (teringat jiranku Ni Ni kat Jalan Omar, Kluang 22 tahun lalu... gi umah dia makan limau... seronoknya!!!)

Bye korang... nak main dengan little Khalish jap! (my little cousin!!!)

You Might Also Like

4 comments

Popular Posts

Bloggers

Blog Archive

Instagram

Subscribe