Chinese New Year Gathering !

Hey korang.... separuh hatiku tengah bersedih, terkenangkan seseorang yang paling aku sayang... tapi biarla... Kata orang kalau sayang tingagal-tinggalkan. Separuh lagi berbunga keriangan... Kalaula aku mampu bahagikan diri ini pada 2-3 bahagian pasti semua bahagian hati in berbunga keriangan.

So... Chinese New Year tahun ini di habiskan bersama keluarga mentuaku. Oh ya, kami bukan ke pantai, sungai mahupun ke taman tema, kami cuma berada di rumah Busu. Spending time together only at home sweet home. More precious I believe.

Dinner time


Siakap Stim


Wash Car Saloon.

Adam after went to saloon! Antiknya....

Opss Transfomer sesat?!!

Oh ya jangan salah sangka, bukan aku tak spent time dengan my own family. Lately Abah tengah sibuk dengan ternakan ikan kelinya. (Sapa nak order ikan keli tell me!!! Fresh one, clean one, using only filter water!!! **sempatkan?! ahaks**) So most of the time abah dengan mak duduk rumah jek.Lagipun aku bagi can dengan Mr.Hubby spent time dengan family dia... since diorang semua tinggal jauh. Me and my mom & dad sebelah rumah jeks!! (P/s aku tak leh duduk jauh dari parents aku la... nasib baik Mr.Hubby paham!!! Kalau tak Abah yang demam gamanknya aku yang demam! Thanks to Allah for giving me an understand hubby! Skang ni pun baru 2 hari tak jumpa Mak and Abah aku dah rindu sangat, asyik teringat je ni. Hubby jom balik!)

Comments

Popular Posts