Sepi...


Wow, antara sedar dengan tidak dunia redminxx.blogspot sepi dah 2 bulan. Pasal jenjalan kat Kuala Selangor pun aku tak abis update. Isk Isk Isk .... what happen?

Blog ni jadi mangsaku tetiba. Aku jadi malas, tak ada mood entah macam-macam lagi yang bermain kat kepala. Setiap kali jemari dan mata ini menjengah ke interface redminxx.blogspot ni, aku terus tukar pada bend lain. Aku rasa marah dan meluat. Kesian redminxx.blogspot

December 09 hingga ke Januari 2010 bulan travel dalam negeri untuk aku dan Mr.Hubby. Penang - Kuala Selangor - Batu Pahat - Kluang - Johor Bahru - Kuala Terengganu - Penang. Bukannya travel apa cuma penuh dengan aktiviti kekeluargaan ( I likeee!!!)

So I hope my routine will be back. Blogging, blogging and more blogging. Pixx as an intro !

 Bukit Melawati




Mommy Peace! Chalet Kelip-Kelip


Rumah Pengantin di Kuala Selangor



Wedding my auntie di Johor Bahru






P/s : Where to after this? Kerja duh! So story mory morning glory next entry!

Comments

tunbegia said…
dah lama tak pergi kuala selangor,

salamm,
juwita said…
marlia aku jeles ko gi batu ferenggi penang* jeles* jeles* jeles* ;(

Popular Posts