Saturday!

How was your weekend? Mine? It was tiring but fabulous!!

Saturday afternoon, jalan-jalan dengan mak kat Jalan Masjid India. Hunting for fabrics. Untuk raya ? Itu dah beli end of 2009 lagi... ( early huh ? ) This time untuk attend wedding. Isk teruk betul aku ni, nak gi wedding kena beli kain baru kan? Selalunya tak macam tu, tapi tahun ni aku rasa aku perlukan kain baru... asyik pakai baju yang sama jek.

Sian mak, ikut aku dari Nagoya ke Kamdar  dan akhirnya ke Jakel jugaak! Ingat kan nak beli kain yang biasa-biasa jek, akhirnya I choose cotton! My 2010 fabric. Nanti dah siap baru aku tunjuk  la... Now ni malas la nak amik pix... dah siap jadi baju baru aku tunjuk. Pada mulanya ingatkan me alone beli kain, last-last mak pun amik 2 pasang cotton untuk buat jubah duk umah. Tak panas!

Petangnnya pulak aku gi jumpa my bff Zach and family kat Bukit Bintang area. Tapi itula rushing, sebab malam tu dinner untuk mom birthday. Bak kata Zach our 2.5 hours meeting tu macam Amazing Race. Yang betulnya Amazing Race cari baju Barbie Aresha. Imagine sebesar-besar Pavillion tu tak ada baju Barbie. Yup they do have Toy's R Us but tak ada yang jual only Barbie outfit. Same goes at Isetan Lot 10. Last-last Miss Aresha dapat Polly Pocket jek!

Reza's


Me with Reza Girls

Gambar -gambar ni was snap dekat rooftop Lot 10. Not bad huh. Thanks to my dearie Mr.Hubby for the pix. Love it! Tapi cian tak ada pix photographer. tak apa la yek!

At 9 pm we rushing back to celebrate mom birthday at Al-Rawsha Jalan Damai.

Comments

Zach Reza said…
Awwwww, such a sweet entry :)
haihh terkejar2 kan? Nak chit-chat pun sambil berlari, haha!
Seriously, last night I already plan abt our picnic in my dreams ;P
can't wait!!!
Love ya both! xoxo

Popular Posts