I'm Crying

Dah seminggu saya tak punya appetite untuk makan walaupun di bulan posa. Sogokla apa sahaja yang saya pernah minat, malangnya kini melihatnya pun saya dah jadi tak lalu.

My BFF nak happykan saya semalam, she and he BF bring me  buffet JM Beriani di Bangi. Aduh... melihat kedai JM Beriani saya seperti mahu menangis. It was his favourite beriani. Saya gagahkan jua mengambil sedikit makanan demi menjaga hati seorang rakan.

Sampai satu sudut saya terus meleleh air mata... ternampak his favourite seafood... ketam... adus bagai menusuk ke jantung... I'm crying that moment....  Haih... hati ni tak mampu menjadi keras, terlalu lembut... terlalu...



Alangkah bagusnya kalau hati ini mampu tak punya perasaan dan menjadi sekeras batu. Sorry my dear BFF... bukan saya tak mahu makan, it was my favourite dish... but....

Comments

Popular Posts