Saya sepatutnya ...

saya sepatutnya tak boleh berperasaan begini...
saya sepatutnya menjadi keras seperti batu...
saya sepatutnya mementingkan diri saya sendiri...
saya sepatutnya melupakan segalanya...
saya sepatutnya tidak boleh terus tunduk...
saya sepatutnya bangkit demi diri ini...
saya sepatutnya menjadi seorang yang tidak memaafkan...
saya sepatutnya tidak merelakan...
saya sepatutnya tidak terlalu tenang...
saya sepatutnya menjadi seperti perempuan normal...
saya sepatutnya tidak lemah
tapi apa yang sepatutnya berlaku tidak berlaku...
saya semakin sayang... saya semakin cinta...
setiap dugaan yang diberi membuatkan saya lebih tabah menghadapinya
sebab saya terlalu meyayangi...
gelarla saya bodoh, bangang atau perkataan sewaktu dengannya...
gelarla apa saja...
semuanya kerana sayang melebihi segalanya...

Darling
Deep inside my heart I  wish you know how deep my love for you
It's deeper than everything in the world
You will always be my baby boy, my angel, my guardian and my everything...



Comments

Popular Posts