13 June 09

Well... semalam macam busy semacam. Just repeat it macam je la hehehhe

Woke-up late, kenapa? Herm.. apa aku buat Jumaat malam kan? Oh ya... bad flu and coughing, so tidur awal gile around 9 pm. Tapi still tak leh bangun awalkan... kenapa ? Hubby sibuk pilih picture solimezation untuk slide show Iran malam Sabtu tu, dia tidur lewat gila. Jadi bila bangun tengok dia tak bangun lagi, dengan hidung yang tak baik lagi ni , dengan aku-aku melengkor balik atas katil.

Afternoon pergi umah in-law Zach, mak mentua dia sambut menantu. Her mother inlaw was rock!! Kenapa aku cakap macam tu ek Zach? Entahlah maybe people yang surround dia buat aku kata macam tu kan...


It was a small but happening wedding I guess. ( Zach ye ke small? ) heheh . Sempat juga la aku merewang tolong Zach serve brownie with ice-cream. How cool huh ? Cuaca yang hangat mungkin membuatkan ice-cream tuh melted sikit. Tapi as long as ice-cream sejuk dan nyaman sapa kesahkan walaupun ia cair.
The brownie was DIY from Zach. (my BFF memang rajin kan). Siap leh provide 100 pcs tuk door gift. Zach, brownie kurang manis sket tapi sedap... ( ke aku yang kuat manis ni babe? ) Tapi I guess the taste will mix well with the ice-cream. Next time I should try with ice cream... LOL

Tak dapat stay lama sebab malam tuh hubby and dad ada job tuk Iran . So kena ada kat situ dalam kul 5pm. Lagipun ada benda yang tak cukup untuk slide show , so hubby kena amik few more pics to make it complete.


me & zach
Lepas balik dari umah Zach, went to Iran in-law house for unfinished job & balik umah jap sesiap tuk terus moved to Kampung Pengantin.

Comments

Popular Posts