Akim AF7

Kenapa tetiba aku nak cerita pasal Akim af7 ni.... Welll mestila sebab aku minat dengan suara jantan dia ( bak kata Stacy AF6)

Masa memula tengok dia dalam diari at 1st week ever I felt alah boring giler AF7 tahun ni... but after 1st konsert aku dah suka dengan budak kecik ni. Suara dia.... tak macam 18 yrs old boy....


Kalau every Saturday night aku cuma nak tunggu si Akim nih perform je... lepas tuh aku dah tak amik port dengan contenstent lain sebab hati aku dah senang tengok mamat nih perform

Masa aku tak kerja nearly sebulan... aku ni pun search la pasal dak Akim ni. Siap join chat room dia kar Gaffimers Chat. Aku leh berborak dengan budak-budak nih yang mostly muda dari aku sampai ke pagi. Dalam gelap2 berlampukan screen je pun jadi..

Hubby dah tak larat nak larang sebab dia tengok aku dah minat sangat. Aku ingat lagi masa on the way dari Terengganu nak gi Cherating... bayar duit kat pam minyak, tetiba terpandang dalam surat khabar "Akim kekwat" uisk hangat dah dada aku bila baca ( fanatik gila ok!)

Terus beli that paper, and why the journalist tulis mcm tu? Sebab Akim just being frank with him about his thought penat sejak artis & that journlist annoyed sebab Akim asyik dengan phone...

Apalah mamat wartawan ni harap dengan budak baru kenal dunia artis dan usia 18 tahun. Adik laki aku tak jadi artis pun sibuk dengan phone dia 24 hours k! And salahke si Akim ni berlaku jujur... takkan nak jadi hipokrit... maybe he was not complain but just wanna share someething. Infact he just started to learn everything. Artis dah berpuluh tahun pun lagi teruk kekwat ni yang naif dan tak tahu apa-apa.Tapi cian Akim, tersalah orang plak dia ceritakan...

Suka gila masa dia perform jadi Sultan Melaka. Masa dia menari for this song fuyooo aku leh menjerit... bengang jap hubby dengan aku that time. LOL sorry Dear I dah lama tak minat artis ni... last masa sekolah2 dulu jek..

Love this final show also!!! He have his aura... mungkin tak sehebat aura artis senior, tapi dengan bimbingan pengurus yang pandai menasihati dia bentuk his way , pasti Akim AF7 leh berjaya.

Oh ya... semalam 28 Jun 2009 Gafimmers (fan club Akim) ada buat ganthering kat Zoo KL. Browse other Gafimmers blog Cik Khairun it look fun.(Cik Khairun saya pinjam pix kat atas ni yer... thanks!) Cik Ling bila lagi nak update your blog or FB woth latest pic? Menyesal nya tak ikut, tapi apakan daya..

Hubby bagi aku pergi, tapi itula... Aku baru start kerja, tak tahu macam mana workload aku lagi. Sabtu lepas pun aku sampai umah kul 6 petang... Nasib baik tak janji dengan sesiapa. Tapi aku dah nekad nak tanya pasal t-shirt gathering ni... heharap ada xtra untuk aku beli kan...

To my dear Akim , take care of your self, sebab awak tu muda lagi so you surely can create your own kind of music. Jangan hirau apa orang kata, biasalah orang kita kan suka yang buruk je, yang baik tu sapa la yang amik kesah. So Good Luck...
Tak sabar nak beli his 1st CD...Infact kalau ASTRO buat balik semua lagu yang dia pernah nyanyi kat semua konsert AF7 confirm laku...

Lepas nih kalau ada gathering lagi confirm aku pergi!!! To Bie this time i need to bring you.. surely sebab nak jadi photograper I .... ok? Tq!!! ( cakap siang2 senang nanti!!)

p/s : ling any xtra t-shirt to sale.. ahaks!!!

Comments

eleza737 said…
hahahaha penat kak marrr.. sangat penat.. i need about a week utk pulihkan tenaga luaran dan dalaman hahahahahha.. lepas tu baru bleh upload gambar2 yang overload neh..
Marlia said…
xpa xpa take your time... paham keadaan penat kcik ling tuh... hehehhe

Popular Posts