Outing with Shikin

Nih dah lama gila... I think last month, tapi entahlah sibuk je memanjang, tak tahu apa yang aku sibukkan sampai lupa.

I just a date with Shikin and Danish. Memula ingat hubby tak nak ikut, tetiba plak bila dengar aku nak kuar dia kata dia OFF that Sunday. So dia pun mengikut le kami ke sana.

mommy Eikin and baby Danish

Jumpa Shikin kat Delicious Mid Valley. We had lunch there. Pixx... herm.. tak tahu la kenapa my Mr.Photograper ni tetiba jadi kaku that day. Malas la plak nak suruh-suruh. Bie having Nasi dengan sambal udang. Bia kata sambal udang dia best. Me having beef lasagna, erm.. was also good. Cuma tak larat habis sebab each layer penuh dengan cheez. Shikin makan mee kari, pun sedap gak. Potion dia agak besar so worth it dengan price dia la... Me also ordered Banana Pudding shared with Iekin. Well... Angah yang kenalkan aku benda alah ni. Memula bila dengar nama mesti ada yang ingat normal jelly pudding. But tetttttttt WRONG!!! It was moist Banana cake ( it was damn moist that I talking here k!) and served with ice-cream and caramel sauce. Cedapnya...


menu browsing

hot lemon drink

banana pudding w ice-cream and caramel sauce

Baby Danish tak banyak ragam. He was a good boy! Cuma hagin kot sebab si bibik tak bawak botol. Bawa semua benda just forget about botol. Nasib baik la Puan Shikin dia ni baik, tak marah sangat. Aku rasa kalau si bibik ni kena dengan Puan yang lain, ada kena tengking ni... Terpaksala Iekin beli botol baru kan. Takpa takpa maybe memang rezeki Danish with new botol. ahaks!

Banyak jugala yang kita orang ceritakan. Hubby macam pepaham je, lepas makan dia tinggalkan aku berdua dengan Iekin. Banyak benda yang kita orang borakkan, maklumla dah lama tak jumpa kan. Pasal dalam dan luar & sharing thing.

Lepas lunch, kita orang jejalan pastu aku kena gerak dulu. Bukan apa... Bie tuh nampak macam dah penat ( ke boring kan?!!) hehehe.

Iekin kawan aku sejak matriks. Dia ni jenis lemah lembut, pemaaf and so kind hearted person. Dia terima aku seadanya. Aku rasa banyak salah aku pada Iekin, tapi like what I write before dia pemaaf. Banyak kelemahan aku yang dia terima dan sedia tegur aku. Kadang-kala sampai naik segan aku di buatnya. She was a true friend.

Iekin, next time kita date lagi k, mana tau kali ni lebih banyak korum plak!!! Tapi itula selalu je bila nak ajak ada je yang ada hal... nih pun kita tak plan sangat kan... Thanks for being there for me my dear friend. Love you Dear.

Comments

Popular Posts