Kisah Nenas


Kisah nih sebenarnya last week, cuma sibuk sangat dengan kerja baru so tak sempat aku nak tulis.

Selalunya aku nih tak teringin pun nak makan nenas bila mak beli... Tapi minggu lepas entah kenapa tetiba terasa macam mengiurkan... Nenas tu mak beli masa gi wedding kat Johor.

So aku amik le sekeping nenas mak yang mcm sedap tu maka sebagai ulam dengan kari ikan mak. Pergh.... sedap gila... (having it for lunch)Petang tu lepas aku basuh baju duduk dalam toilet , bangun2 je terus berdarah...
Aku terfikir pasal nenas yang aku makan lunch tadi.

Pelik sungguh.. sebab seminggu lepas tu aku baru period. Takkan period sekali lagi kot? herm... But bleeding tu sehari je, esoknya dah takda...

Kenapa aku tak cek doktor? Malas!!Boleh? Takdalah.. cuma itula aku fikir maybe period aku tak abih kuar awal bulan 6 tu... so nenas tuh macam cuci perut aku. Yerker? Tapi yang peliknya takkanlah seminggu lebih tak period tetiba dia nak bersihkan plak..

Any other explaination?

Comments

Popular Posts