HAPPY FATHER'S DAY

4:03 PM

Susah nak amik cari pix Abah, cox dia kurang sket bila gambar dia di ambil. ( kalau amik pic orang dia ok!) So to my dear Abah, Selamat Hari Bapa , thanks for being there for me.. Along tau Abah sayang Along (cewahhh perasan kan) cuma Along je manja sket. Tak tahula Abah kenapa.. tapi Along tetap nak manja gak eventhough orang dah ada hubby... Gurau senda dengan Abah buat hati orang tersenyum je selalu. Kalau tak jumpa Abah sehari rasa risau n rindu bangat!!! Terima kasih Abah, halalkan makan minum Along dengan Isz k!!! Abah jangan makan banyak sgt, banyakkan exercise tau... Orang risau tengok perut Abah tu! (eleh perut abah bih tuh perut aku ? aku tak risau? muhahahaa) Love you Abah!
And to my dear father in law En. Abdullah... Selamat Hari Bapa gaks!!!Jaga diri bebaik, Abah kena rajin-rajin makan ubat!! Thanks for being there and melayan kerenah menantu mu ni bila balik kampung. Kalau rasa penat Abah kena banyakkan rehat ok!!! Walaupun kita jauh, Along dan Lia tak pernah lupakan Abah walau seketika... you guys always in our heart!!! (Abah Penang ni pun susah nak tangkap gambar... so akukena crop le pic nih masa raya last year)

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Bloggers

Blog Archive

Instagram

Subscribe