Hari Jadi ver 2


Late Entry
Ia adalah lunch ( sebenarnya aku tak tahu apa ayat yang betul herm... ) harijadi yang tidak dirancang. Pada mulanya hanyalah nak pergi beli barang dapur di Giant Melawati dengan Mak dan Angah. Tetiba Angah kata lapar dan dia ternampak kedai beriayi Ruz Aladdin kat Jalan Hulu Kelang. Aku pun teringatkan kata-kata Gee ,

Gee : Babe aku pernah makan kat situ and the beriyani was not bad!! Try la...

Aku beritahu Angah dan dia terus berminat sebab dia kata dah lama tak makan nasi beriani. (Oh dear my Malay is very bad and my English is poor, DAMN...) Jadi kita orang pun telefon Abah dengan Adik kat rumah and invite them to join us. Cuma hubby je aku tak invite, bukan apa it's not his lunch time yet ... Next time k sayang just both of us.

my lover a.ka precious

love them * siblings*

Food review? Well they have 2 types of Beriani, normal Beriani RM 10 to RM 13 (depends chicken, meat or lamb) and Beriani Gam RM 13 to RM 15. The difference ? Beras Beriani Gam lebih besar & panjang. Food potion dia pun banyak so worth it dengan price dia. Abah ordered fish & chips which I'm not suggested at all... mahal , oily and kurang sedap. Oh ya, we love the juice, it was a pure juice.
OJ
Beriani

Thanks to Angah for treats. Love you sis!!! Pada siapa yang kenal Angah, mesti pelik bila masa pulak adik aku nih balik dari Perth. Well.. let it be next entry... Aku nak bersiap for Terengganu Family Trip. Yehaaaa!!!!
thanks sis *muach*

Comments

NeenaAnuar said…
wahhh.. kene try lar makan kat sini... nampak orange juice tu cam sedap jek! huhuhuhu..

anyway, have a great holiday in t'ganu yeah!
Marlia said…
beriani dia boleh tahan ... penat seh gi ganu

Popular Posts