Balik Lewat

Semalam aku abih kerja kul 10pm. Kul 9pm mata aku dah macam nak kena letak dengan mancis sebab tak boleh bukak.Tapi gagahkan juga sebab boss pun tak balik lagi kan... Kenapa aku selalu balik lewat? Macam ni ceritanya...

Aku baru start keja nih hari Rabu last week.Masa memula masuk aku tak tahu department mana exactly aku kerja. Bila dah sehari baru aku tau department aku ni baru nak setup untuk deal mortgage untuk Singapore.The best thing semua budak baru and not familiar with system.

Semalam Manager aku hangin dengan team kita orang.Dalam 3 hari aku bekerja itula timming trainning aku. Sedangkan sorang senior & sorang new staff dah tranning 2 weeks earlier at Singapore. So last Monday diorang dah start bagi kerja with big volume. Aku sebenarnya bukan kesah sgt dgn kerja yang di beri,tapi bengang bila diorang expect w/in 3-5 days kita orang dah expert... Dah leh buat mcm senior! GILA!!!!! Budak yang diorang antar gi Singapore tuh pun tergagap-gagap lagi ni kan aku nih baru 3-5 hari kerja.

Hari aku menulis nih dah 7 hari aku kerja. Nasib baik la aku nih cepat belajar, cuma malas jek.. Aku dah mula boleh tangkap system tu sket-sket, hopefully by next week aku dah familiar dengan semua coding... Wish me luck!

Comments

Popular Posts