After Surgeri & Anak Abah?

So lepas surgery tu Mr.Hubby cakap around 6pm baru aku sedar, tu pun haus minta air. Nak air soya yer tuan-puan sekalian. Masa aku sedar tu my parents dah balik pun. Yerla no point seeing me sleeping kan. Mr.Hubby mengagahkan diri membeli air soya, tapi lebih kurang 30 minit lepas tu aku muntah tepi katil tu juga! Semua soya kuar... Anyway thanks dear for the Soya & sorry for vomitting it.

Basicly aku memang tak sedar macam mana aku boleh sampai bilik masa tu. Yang last aku ingat, mak panggil aku.Aku tanya aku mak kat mana then my 2nd question was mana Abah few times (ni mak ceritala betul ke tak pun aku tak tahu LOL) then bila aku nampak Abah dengan baju oren dia tetiba aku lelap balik.

Kenapa aku tak tanya Mr.Hubby? Well masa bebuka mata dalam antara sedar atau tidak tu, aku dah dngar suara Mak, so bila dengar suara mak of course aku teringat Abah. Sebab kes itula aku di gelar 'Anak Abah ' oleh mak dan Mr.Hubby. Hey tak bermaksud untuk tidak menanyakan Mr.Hubby. Aku dalam keadaan separuh sedar... Apa yang aku ingat ketika itu... Tuhan saje yang tahu.

Tapi kenapa Mr.Hubby tak berada kat sisi aku masa aku sedar ye? Herm...Menurut Mr.Hubby dalam 3 lebih tu aku belum kuar lagi... Maybe mak kesian tengok dia tunggu dari kul 11 pagi lagi, so mak suruh dia pergi lunch. And for him yang memang dah lapar sangat terus gi Pelita dekat area tu. Memang tak leh salahkan Mr.Hubby, kesian dia lapar tunggu aku. Love you dear...

Alhamdulillah the laparaskopi berjalan dengan lancar tak perlu potong bawah perut aku tu. Maknanya tak ada komplekasi dalam pembedahan aku. Kat mana doktor tebuk? 3 lubang di perlukan untuk pembedahan ni. Satu lubang dia menggunakan pusat , lagi dua lubang di tebuk sebelah kiri dan kanan bawah perut. Selainnya... semak wikipedia la. Yang pasti lepas surgery doktor bagi aku DVD to watched what has he done !

Comments

Popular Posts