Thanks !

I wanna wish BIG THANK's for those
  • melawat aku kat hospital. Mak Usu & Pak Usu (datang2 cerita pasal FAFAU dah buat aku tersenyum), Busu,MakSu, Airiel & Khalish(keletah cousin2 comel ku buat aku geram but happy), Mak Lang, Kak Chik,Ika (berita kehilangan Benny buat aku sedih gak masa tu.....) , Dila,Gee and Apad (my deary friends yang kebetulan ada masa... But you guys cheer-me up dengan menegok perut aku tu kan! LOL) Thanks for the flower, fruits, & gifts. Sorry kalau ada masa yang melawat tu tak di layan sangat. Almaklum masa tu lepas operate so lalok sket. You guys cheer me up!!!
  • pada semua yang msg kat FB, call & SMS inform to come but ada hal or just wish to get well soon... Hey I dont mind at all darl... It's enough for me.The thought dah cukup ... Itu maknanya diri ini masih di ingatikan.... Bukan operate besar-besaran pun. LOL 
  • Mak & Abah.... Satu hari dekat 2-3 kali diorang datang. Penatkan diorang jek... entahlah... But I do apperciate it. So much!!! Love both you.... ( sebab tu aku tak leh dok jauh dari from both of my Angels ni...)
  • last but not least my dearest MR.HUBBY!!! From the 1st day temankan aku tidur... melayan kerenah aku lepas operation yang tetiba jadi fragile semacam.Kalau dulu dia takut tengok darah, but when I bleeding after the operation dia tolong lap kan... The best part it was bleeding macam period. So pepahamla kat mana berdarah tu.Tak payah panggil nurse pun. He makes me cried!!! 3 malam tidur kat kerusi yang tak leh bend langsung... yang memang confirm menyakitkan badan but still he wait for me tanpa jemu. I'm proud to have him as MINE!!! With his positive thinking I'm sure I'm not to worried about my pain & confirm leh cepat recover.Love you so much dear!


Yang pasti di ketika begini, aku masih ada orang-orang di kelilingku. Tak kira sedara, ayah , ibu, kawan atau suami  THANKS FOR YOUR PRAYERS!!! LOVE YOU GUYS SO MUCH

Comments

Popular Posts