Gamat Emas



Semalam Mak Ngah datang melawat aku. Dia bawak gift Gamat Emas ni. Thanks Mak Ngah! Kata Mak Ngah cuba dulu, mana tau elok untuk luka dalam perut tu. Gamat ni elok. Aku tak pernah dengar pun product gamat yang ni, yang selalu kita dengar Healin Gamat je... Taste dia tak la teruk sangat sebab hidung kita dah ditipu dengan flavour oren tu.

Gamat ni memang dah popular kan di kalangan orang kita untuk menyembuhkan luka. Aku amat berharap it works. Luar badan aku people may see I'm active or else " alah dah boleh gerak tu... kira sihat ler tu". Uisk... korang tak tahu sengal belah dalam ni. Terasa gatal-gatal ovari aku. (sounds funny tapi its true la)Minggu ni terasa sungguh sengal. Bertawakal je la...

Produk Pati Gamat Plus Vita sangat disyorkan untuk membantu masalah;


Alahan Kulit, Angin Akhmar /stroke, Asthma /Lelah, Buasir, Batuk Berpanjangan, Bengkak /Bisul, Bedah & luka, Bersalin, Berkhatan, Batu Karang (buah pinggang), Batu Karang (hempedu), Bronchiolitis /Lelah Kanak-kanak, Campak /Cacar air, Darah tinggi, Darah gemuruh /Debar, Gusi, Gout, Hati, Haid, Jantung, Jantung Berlubang, Jerawat, Jeragat, Kayap, Kurap, Panau, Kulit Kering, Kulit Bersisik, Kejang otot, Ketumbuhan /Kanser, Lemah, Letih, Mati pucuk, Migraine /Sakit Kepala, Mulut (ulser), Pening, Pinggang (sakit), Parut, Resdung, Ruam, sembelit, Senggugut, Sendi /Tulang /Urat, Selera, Selulit, Tekak, Telinga bernanah, Thyroid, Tumit

Kenapa aku bold few penyakit tu? Aku rasa aku ada lah penyakit tu.. herm... Tak apa-tak apa kita cuba dulu kan. Kalau dah abih aku confirm akan beli lagi sebab sebotol mana nak tunjuk proof it works or not. Right?

Comments

Popular Posts