Get Well Soon

10:41 PM


I do hope I'll get well soon... Payah betul rasanya sakit ni. Maklumla orang sihat sebelum ni, tak pernah sakit teruk, tak pernah masuk sepital. Bila tetiba sakit jadi mati kutu di buatnya.

Bab tidur ni aku tak leh tahan... Tak leh tidur ikut suka hati aku lagi... Kalau mengiring kiri sakit lagi... Isk berdoa je hati ni agar leh tidur suka hati aku telangkup ke apa ke... Kenapa tak leh megiring? Tebukan itu berada di atas hadapan, tepi kiri dan kanan... So fikirla sendiri...

Speedy Recover...Yup!Itu yang aku perlukan.I need my life back... Aku nih dah la tak leh duduk diam... Macam patah kaki betul rasanya... Dengan tak leh drive lagi... Iskk...

Tapi fikir-fikir balik bila sihat rasa malas nak buat semua benda kan? Bila sakit baru le rajin... Haru biru betulla aku ni!

Ya Allah... Sembuhkanla umat mu ini secepat mungkin... AMIN!!!!


P/s: Sebenarnya ada lagi presie lain, tapi Mr.Hubby lupa amik gambor... So you guys jangan amik hati tau!

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts

Bloggers

Blog Archive

Instagram

Subscribe