Etika Pakaian Pelawat JPJ Johor


Well this entri sekadar untuk membantu orang lain.I'm not sure if this etique apply for all JPJ in Malaysia, but one thing for sure it was apply to all JPJ in Johor area. Aku bukan apa kesian kalau korang dah sampai dengan etika pakaian yang tak menepati korang maybe di halau balik. Nasib baik aku tak pakai suar sakit 3 suku aku semalam tu & Mr.Hubby tak pakai his short pants.Kalau tak memang dah kena halau dah kami. Aku rasa etika pakaian ni tak ada dalam portal JPJ.

Kesian ada sorang amoi ni,she was wearing office attire dengan skirt bawah lutut (pada aku ok jek sopan jek) but still kena halau dengan Mak Guard. So if any of u guys nak gi Jabatan Kerajaan  kat Johor, walaupun office attire jangan pakai skirt ek. Sebagai langkah berjaga-jaga jek...

Comments

Popular Posts