Kena Carik ni...

2:19 AM

Isk ... Lagi 6 hari jek ni... Benda tu kat lappy lama jek ni... Lappy lama dah kiok... Mana cari ni? CD! Ha... kena cari kat CD... tapi kat mana plak aku simpan CD tu... Apala aku ni benda penting macam tu leh simpan merata kan? Masa nak guna skang dah tak ada...



Skang dah kul 2 pagi... Kang aku godeh almari TV tu kang terbangun plak Mr.Hubby... Esok je la aku cari... hopefully jumpa! Apa yang aku carik ni? Erm... dah jumpa nanti aku bagi tau k!

Ni lagi satu, sejak 2-3 hari ni aku susah nak tidur on time.. temankan Mr.Hubby jek, bila dia dah lena aku kuar bilik. Ni kes serius ni... Bukan aku tidur siang pun. Camner ek? Biorla dulu ... yang penting aku kena cari CD tu...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Bloggers

Blog Archive

Instagram

Subscribe