It's Still Open...

Semalamkan aku gi jumpa doktor for further check-up plus buka benang kan? Aku takut sebenarnya nak tengok cermin ,jahitan perut aku dah bersambung ke lom. Tapi teringin gila nak tahu. So aku suruh mak yang tengok.

Tetiba muka mak berkerut... "Along mak tengok masih ttak sambung lagi la... , tak caya cuba ko tengok kat cermin... " Adusss... nak suruh aku tengok sendiri?  Tidak la... Alamak badan dah miang ni. Camner nak mandi ni. Pengakuan ikhlas yer, sejak balik jumpa doktor semalam aku tak mandi lagi... LOL Bukan apa, takut luka tu tak kering bebetul lagi lepas doktor buka jahitan dia. Nampaknya aku kena lap-lap jela badan aku ni...

Apa? Mengada? Sakit sikit tapi lebih-lebih plak... Well semua terpulang dengan individu itu sendiri. Aku cuma lebih berhati-hati for my own future, supaya aku lekas-lekas baik dan boleh buat benda lain. Tak bestla banyak benda yang kena larang , asyik nak suruh orang tolong jek... Nampak macam weak... Memang seronok kan... tapi sampai bila?

Patutla doktor bagi MC sebulan kan...

Comments

Popular Posts