Nota untuk Angah

Nota apa untuk adik aku tu? Angah.. Dia bebetul buat aku terharu... She was far far away at Perth Aussie... Dia tak leh tengok aku or datang melawat aku masa aku tengah-tengah sakit.

Semalam aku adala something-something kan.Kebetulan juga semalam she call mak from Aussie & told mak to present me something on behalf of her. Aku bebetul terharu... Yerla dia jauh di perantauan tapi masih ingatkan kakak dia yang sorang ni!Apa yang dia hadiahkan? Biarla menjadi rahsia aku, Angah dan mak.


To my dearie sis Angah... Bila mak bagi tau your present tu Kak Long terus menangis.!Sis, I know we always fight when we together. Sorry kalau Angah ada tekecik hati  selama we being a siste. Tapi I want you to know that I was never mean it.Maybe we never show how much we love each other depan-depan.But deep in my heart I believe hanya kita yang tahu!
Love you so much darling!

Comments

NeenaAnuar said…
*i'm on a touching mode* :(
Marlia said…
huk huk huk me too!

Popular Posts