Still missing!

Korang ingat tak ada satu entri tu aku looking for something. Sebenarnya aku cari CD pix kawin aku la... Sampai skang tak jumpa. Tak leh le aku nak letak dlm blog. Yer , aku tau aku silap, benda penting macam tu letak sepah2-sepah kan?!!! My mistake... Nasib baik ada few pix kat dalam Fotopages and Friendster. Still I need the whole CD! Memory babe , nak tunjuk kat anak cucu nanti. Mr.Hubby kata ada, dalam laci... pueh eden cari tak jumpa... Tak apala, nanti dia free suruh dia tolong carikkan la. Kalau jumpa harus aku letak dalam peti besi. Album?!! Ada... tapikan skang semua zaman komputer... LOL

Lepas akad nikah
Malam berinai
Di hari persandingan

Ok few pix from my old fotopages. Alamak dah kul 2 pagi, nak kena titon .Nite nite

Comments

NeenaAnuar said…
beb.. nice pic!! upload lar lagi kat sini kalau ade yek!
Marlia said…
isk aku masih mencari, ni semua pix kat friendster & fotopages jek... hopefully jumpa!

Popular Posts